Wednesday 9 November 2011

Pelajar-Pelajar PJJ (b09-b16,t01,t02)- ETIKA emel

Assalamualaikum wbt. & Selamat Sejahtera,

ETIKA BER-emel....

Saya ingin maklumkan etika ber-emel untuk menghantar tugasan anda atau ingin membuat pertanyaan.

Saya berpendapat saya tidak perlu memaklumkan kepada pelajar pelajar yang bergelar guru tetapi ada juga yang tidak faham etika ber emel.

MOHON anda nyatakan SIAPA ANDA, NO MATRIK, dan KUMPULAN MANA apabila anda menghantar emel.  JANGAN BIARKAN KOSONG...Kalau KOSONG, markah PUN KOSONG, anda bersetuju???

NAMA SAMARAN (CONTOH).... seperti CikguSiti/ Along/ KakYam/ Ustazah/....SAYA TIDAK TAHU SIAPA......

SEKIRANYA anda MENYUSAHKAN saya untuk memberi markah, saya akan kurangkan markah anda.

Agaknya guru guru zaman sekarang sudah kurang nilai murni dan beretika?

Pensyarah KRT3013

No comments:

Post a Comment